Returnarea produselor

Ai dreptul să anulezi orice comandă în termen de 14 zile, fără a invoca un motiv. Această perioadă de anulare începe din ziua în care a fost livrat ultimul produs din comandaă. Pentru a respecta termenul de anulare, trebuie să completezi formularul de retur înainte de expirarea celor 14 zile. Un curier DPD te va contacta pentru a prelua produsul. Nu trebuie sa lipesti un awb, însă produsele trebuie bine ambalate, de preferat în ambalajul original.

Înrebări frecvente despre returnări

  • Trebuie să chem un curier?

Curierul este trimis de către noi. Pentru a evita eventualele neplăceri te rugăm să nu trimiteți colete prin alte firme de curierat.

  • Pot schimba o mărime?

Dacă dorești o mărime diferită, ne poți trimite un e-mail retur@divah.ro sau un mesaj pe WhatsApp la 0742 743 514. Schimbul este gratuit și se poate solicita in primele 5 zile calendaristice de la primirea coletului initial. Schimbul NU prelungește perioada de retur cu încă 14 zile.

  • Cât costă returul?

Costul unui retur este de 15 Lei. Te rugăm să returnezi produsele pe care nu le mai dorești în aceeași stare în care a fost livrate. Asta înseamnă: probate, dar nepurtate, fără pete, fără urme de uzură sau rupturi. Returnează inclusiv accesoriile dacă produsul a fost livrat însoțit de diferite accesorii.

Dacă a fost platit transport (produsele comandate au fost sub 200 lei) constul transportului o să fie returnat.

Daca produsul este returnat purtat sau cu etichetele rupte returul se poate refuza sau se pot opri sumele necesare acoperirii pagubelor.

  • Unde găsesc numărul de comandă?

Numărul comenzii îl găsiți atât în e-mailurile de confirmare cât și în partea de jos a facturii fiscale. Pe pagina de retur acesta trebuie introdus exact așa cum este și fără alte caractere precum #.

Condiții Generale privind returnarea produselor

1. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
2. Pentru a avea dreptul de a returna un produs acesta trebuie să fie nepurtat, fără pete sau rupturi.
3. Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat returul o să fie refuzat.

Returnează un produs
Închide
Autentificare
Închide
Coș (0)

Nu ai niciun produs în coș. Nu ai niciun produs în coș.